Tradera

Idag tog jag steget och startade konto på Tradera. Jag tänkte försöka sälja lite kläder som jag aldrig kommer använda igen. Mamma håller på att bli tokig på allt på vinden, hon kommer knappt in längre..oops. Så jag har lagt upp min första annons nu idag, hoppas på att det blir nåt bud iaf. Jag fick mycket bra hjälp av en vän till familjen också, och väl där uppe så blev jag av med ett par byxor direkt. Käckt! :)

Nu har jag kollat på Solsidan och Time Out, ätit sushi och bara haft det gott. Nu fryser jag och funderar på om jag egentligen ska lägga mig. Vill se på Bröllopsfotografen egentligen, men den håller på till halv 12 och det orkar jag nog inte. Inte när jag inte vet när jag behöver gå upp imorgon, beroende på när/om dom ringer från jobbet och behöver hjälp. Ja, vi får se! Jag hoppas att jag orkar jobba imorgon iaf, är fortfarande rätt förkyld och hängig.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback