Mors dag

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nåt här. Eller ens var inne på bloggen faktiskt. Jag har inte hunnit helt enkelt. Har jobbat ganska mycket sen vi kom hem från Rhodos och sen har jag varit lite sjuk och inte orkat. Städat ur och lämnat den gamla lgh har jag också hunnit med. Och nu är jag hemma hos mor och far.

Mors dag idag då. Vi börjar med fika hos mormor om en stund och sen fortsätter vi upp till farmor i skogen på middag innan dom lämpar av mig vid tåget mot Gbg igen. Mamma fick en sån blomsterställning med en välkommen-skylt (ni vet en sån med en liten korg att ha blommor i?) av mig och min bror. Hon blev jätteglad!

Det är så fint ute idag. Solen skiner och om det inte skulle blåst så förskräckligt så vore det helt underbart.

Imorgon ska jag ev iväg och kolla på en lägenhet efter jobbet. Den ser bara fin ut, men..ja, jag ska ta en kik iaf!

Kommentarer
Pernilla säger:

Jag jobbar på Ica och bor i Markaryd i Småland med min sambo, men saknar kusten nåt så otroligt så jag hoppas att vi flyttar inom en snar framtid : ) haha ja det är ett sånt slipper har, tycker den är skitsnygg! :)

2011-05-29 | 19:56:00
Bloggadress: http://pernillaalgerod.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback