Fantasilöst

Nu är operationen klar och jag går här och haltar. Inte roligt. Ont ont ont. Men det ska bli bra nu, jag försöker tänka positivt. Helgen har varit jättemysig. Mamma stannade tills igår och vi har bara myst, ätit god mat och slappat. Igår hade Ellinor lite adventsmys hos sig, med lite bak och pyssel. Mysigt!
Imorse fick jag frukost på sängen, lyx! Ibland är det bra att vara handikappad..
Nu sitter jag här i min soffa igen. Är sjukt sugen på choklad och skulle behöva handla yoghurt och kanel. Problem? Ja. Det är inte bara bara att gå ner för alla min femtielva trappor för att handla. Ojoj, allt är så mycket mer komplicerat nu. Haha.
Men ja, jag skulle bara säga att jag lever. Jag överlevde operationen och ska försöka återhämta mig.
Hoppas ni har det bra i stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback