Hemligt inlägg?

Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag idag. Solen skiner och det är helt blå himmel. Kallt, så det är fint med frosten. Ljusslingan på balkongen sattes upp igår, mys!
Igår var vi även och kollade på en jättefin lgh. Tänker inte berätta så mycket om det nu, det får tiden utvisa.
Idag händer det lite grejer som jag tyvärr inte heller kan berätta nåt om nu, då det är lite av en överraskning. Men självklart berättar jag imorgon! Men jag är helt säker på att det kommer bli en bra dag och kväll.
Jag tänkte inte göra så jättemycket idag. Plugga lite, men inte överdrivet mycket. Kanske ta en långsam promenad i solen. Ska putsa fönstret i sovrummet, så det blir fint där också. Sen har jag fått en ny byrå från min pappas faster, som tyvärr gick bort här för ett tag sen. Den ska fyllas med de sista lådorna som inte är uppackade ännu (ja, jag vet).
Ja, det blev inte så jättegivade inlägg, mest lite "hemligt". Imorgon återkommer jag med mer info :)
Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer
anna säger:

Sv: tack, någon som håller med mig är alltid bra! det är väl kanske lite bådeoch!

2011-11-16 | 13:49:39
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback