Kanonhelg!

Vilken bra helg det har varit!
I fredags var det lugnt, var hemma hos Ellinors föräldrar hela kvällen,
men åkte sen med syster Maria hem till Nypan och sov där.
Mässorna på lördagen var jättebra. Vi köpte kombibiljett så vi fick gå in på både
Allt för hälsa-mässan och Mitt kök.
Mat-mässan var väl egentligen mer vin än mat kändes det som, så där blev vi liiiite besvikna. Men det var väldigt mycket choklad och annat gott ändå, så det var allt bra ändå. Köpte bara lite vaniljstång och några påsar mandelmjöl (som jag letat ihjäl mig efter utan att ha hittat, perfekt).
hälso-mässan fick jag två goodie-bags från mina två tidningar jag prenumererar på, kul! Gjorde lite "tester" och sånt, ah, det var bra helt enkelt.
På kvällen åkte vi hem till föräldrarna igen och käkade god mat och skulle kolla på Twilight (inför i veckan, återkommer). Alla fyra som såg somnade, bra där.
Tog tyvärr inte en enda bild på hela helgen.
Söndagen var väldigt lugn. Skönt, men jag blir så lätt rastlös av att inte göra nåt så det var lite jobbigt. Man känner sig ju lite jobbig också då..
Ellinor sa att jag var ungefär som en 4-åring på tåget. Kunde inte sitta still! Haha. Ajajaj..
Oavsett, toppenhelg!
Nu ska jag kolla färdigt Ensam mamma, sen sista snutten på Sex and the city-filmen. Sen soooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback