Teater

Hockeyn igår gick kanonbra. Ellinor hängde med rätt bra tror jag och jag tror hon tyckte det var rätt kul (hon vågar bara inte erkänna det). Jag ska "tvinga" med henne fler gånger. Själva matchen var galet nervös sista perioden. Vi gjorde 3-3 när det var 3 min kvar av sista perioden. Förlängning. Höll på att slita av mig håret. Förlängning: 3-3. Straffar. Shit. Och vi vann!

I natt vaknade jag med en sån galen Johanna-förkylning igen. Helt jävla sjukt är det. Och den har inte släppt nåt under dagen heller, snarare blivit värre. Verkligen lyckat nu 2 dagar innan operationen också. Febern har jag inte kollat och tänker inte göra det heller. Har man feber och ont i halsen så har jag nämligen hört/läst att man inte får opereras. No way, jag tiger!

Nu ska jag göra mig klar för att bege mig mot Stadsteatern. Ska möta upp Ellinor och kolla på "Uppgifterna". Tror den kan vara jättebra. Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om nu, men jag minns att jag verkligen ville se den när den släpptes. Återkommer med recension imorgon!

Ha en fin kväll kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback