För mycket tragiskt.

Nu har det hänt igen. Ännu en människa har gått bort. Hon var visserligen väldigt sjuk, men det är inte okej ändå. 67 år gammal. Hon var mamma till en av min mammas bästa vänner förr och våran gamla granne. Det är så fruktansvärt. På bara ynkans 4 månader har hela 3 personer i min omkrets lämnat oss. En jättenära, en mer bekant och en som jag inte kände men som ändå fanns i närheten, om man säger så.

Jag tycker det är fruktansvärt. Jag lider så med alla de här familjerna till dessa människor. Att dom står ut med livet tycker jag är jäkligt starkt. Speciellt barnen. Jag själv skulle aldrig klara av det hände min mamma eller pappa nåt. Jag tror inte jag skulle klara det om någon av min familj/släkt/nära vänner lämnade mig. Det var fruktansvärt när morfar gick bort för snart 3 år sen. Att jag har stått ut sen dess är jag faktiskt rätt förvånad över själv.
Men förmodligen är man starkare än man tror. Man måste väl vara stark antar jag.

Oavsett, alla mina tankar till er.

Ni fattas världen.

Kommentarer
Pernilla säger:

Usch vad tråkigt! :(



Jag visar gärna dem, men kruxet är att dem inte har kommit än ;)

2011-10-26 | 21:58:57
Bloggadress: http://pernillaalgerod.wordpress.com
Pernilla säger:

Usch vad tråkigt! :(



Jag visar gärna dem, men kruxet är att dem inte har kommit än ;)

2011-10-26 | 21:59:05
Bloggadress: http://pernillaalgerod.wordpress.com
anna säger:

<3 vi ska leva för dom!



Sv: haha, det brukar vara sådär jäkligt så det är exakt den gången, håller med det hade varit kul att träffa dig där :)

vi får absolut göra det bästa. vi vet ju att hon skulle vilja det! hon vill se oss lyckliga där uppifrån!

2011-10-26 | 22:10:26
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
kajsa säger:

Tack så mycket Johanni =)... Hoppas allt är bra med dig! Stor bamsekram från mig <3

2011-10-28 | 11:26:08
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback