Match och underbart höstväder

Jag har ingen riktig inspiration till att blogga just nu, känner inte att det finns så mycket att skriva om i nuläget. Det är änna samma saker som händer och sker hela tiden, och det är absolut inget negativt. Jag gillar det jag gör. Speciellt på fritiden. Älskar hockeyn, är glad att ha börjat sjunga igen efter ett långt uppehåll. Det jag är lite halvt missnöjd med är att jag inte kan träna som jag vill. Mitt dumma knä ställer till det för mig. Men nu har jag varit på magnetröntgen och väntar på svaren i nästa vecka.
--
Idag har jag varit i skolan en sväng, haft samhällskunskap. En "extralärare" var med idag och skulle hålla i lektionen som handlade om ekonomi. Han var tydligen expert inom området att lära ut det. Men nej! Jag fattade ingenting, snacka om att snubben gjorde saker invecklat. Tacka vet jag våran ordinare lärare, hon är grym!
Tog en promenad i det helt fantastiska vädret. Det är riktigt kallt, men solen värmer så skönt att man blir helt varmt inombords. Njutning!
--
Ikväll är det hockey igen, kul! Åh, jag tycker det är så roligt. Speciellt nu när det går så bra för "oss". Idag ska jag klara mig helt utan Carro. Hur tusan ska det gå? Det blir spännande. Hoppas inte barnen är så jobbiga. Det roliga är att det är mot HV och jag har en känsla av att det kan vara mycket barn hos oss idag, haha, lägligt när jag är själv! Hoppas vi har våra "vanliga" funktionärer på plats. Förra matchen hade vi två andra, vilka typer..! Men herregud, klart det går bra.
Ha en fin torsdagkväll! Imorgon är det helg, tjiho!
Några år gammal bild från mig hemmaparadis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback