Solig promenad?

Har tillbringat förmiddagen i skolan och på bibblan. Återigen ett nytt ämne, Naturkunskap. Min lärare var helknepig, men störtskön. Hon frågade oss om vi visste vad en vitlök var. Jag började gapskratta. Högt. Haha.

Nu sitter jag och funderar på att gå ut. Får lite smått panik av att sitta inomhus när det är helt blå himmel ute. Och jag mår psykiskt dåligt av att inte kunna träna. I vanliga fall skulle jag nu utan tvekan snörat på mig skorna och tagit en promenad, förenat nytta med nöje helt enkelt! Men det är inte så jäkla enkelt när man har ett knä som lever sitt eget liv. Jag blir så trött. Det gör inte så jätteont längre, jag står liksom ut med smärtan, men det är så instabilt så det är osäkert att gå. Speciellt lite fortare än vanligt. Jag väntar på svar från Carro om hon vill med på en lugn promenad i solen, men har inte fått nåt svar. Går och diskar i väntan på svar.

Ha en fortsatt fin fredagseftermiddag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback