Effektiv tisdag

..jag skrev måndag i rubriken först, helt bombsäker på att det var måndag! Ingen koll alls, haha.

Idag har jag och Ellinor varit jätteduktiga i pluggat i flera timmar, eller typ mellan 11.30 och 15.30, grymt bra!
Nu har jag precis kommit hem från ett stenhårt skivstång/intervall-pass. Riktigt bra idag! Tog ut mig till max, vilket känns alldeles jättebra. Fick dock skynda mig hem nu till Idol, det går ju bara inte att missa. Missade Halv Åtta, så det får Play bjuda på sen.

Resten av veckan kommer bestå av jobb, skola, kör, PLUGG och förhoppningsvis får jag in nåt träningspass innan helgen. Annars får det klämmas in i helgen, som förövrigt är väldigt fullbokad med massa kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback