Massa fix

Ursäktar för mitt senaste inlägg, men jag tänker inte ta bort det, det är en del av min vardag också. Att ta bort det vore att "försköna sanningen" och det ska man inte göra.
Nu är det iaf bättre än igår (jobbigt annars..). Provet gick bättre än jag trodde det skulle göra, men långt ifrån bra. Jag är bara glad att jag ens gick dit och att jag stannade kvar och iaf försökte.
Tänkte kört slut på mig själv till botten på ett lunchpass sen efter provet, men så skickade Carro ett sms och frågade om jag ville med på powerwalk. Självklart! Så vi tog en lång promenad istället, kändes bra. Andra tankar, trevlig pratstund och motion samtidigt, bra grejer det!
Nu har jag lagt i några tvättar, fått skickat ett Traderapaket och funderar över middagstankar. Är lite sugen på pannkakor, men jag vet inte, känns lite onyttigt på en måndag..
Vad ska ni ha för middag idag?

Om jag ska jobba i veckan, så är det inte säkert att jag kommer hinna blogga förrän tidigast torsdag eftermiddag, men det är ju inte alls säkert att dom ringer in mig. Imorgon kan jag nämligen bara jobba till 13.30 i vilket fall som helst, så det är väl inte så troligt att hon ringer om den korta tiden, men man vet aldrig!
Om inte, så återkommer jag imorgon med veckans planer. Det är fullt upp vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback