Pluggtorsdag

Jag gillar verkligen inte att plugga. Eller jag har egentligen inget problem med det, om det inte hade varit inför ett prov. För en gång skull är jag ute relativt tidigt, provet är måndag, så det är ju iaf bra. Annars är jag den där "2 dagar innan provet-typen". Inte bra, inte bra.
Sitter iaf och försöker plugga just nu, men det är ju som vanligt så att man kommer på alla möjliga sorters grejer som är roligare än just det. Dock så har jag redan diskat, städat och allt sånt.. det jag skulle behöva göra är att åka till bibblan och sen även lämna en film. Meeeen, jag har lovat mig själv att inte gå hemifrån förrän jag iaf har läst lite! Dessutom när jag ska iväg till kören ikväll. Så jag har väl inget val? :)
Jag har tagit fram en bulle som ska få tina, så jag ska ta en kopp gott te och en bulle och fika med. Kanske det hjälper lite med inspiration? :)
Jaja, snart är det helg iaf! Och jag har lite beslutsångest om hur och vad jag ska göra med mina lördagsplaner. Men det löser sig!

Ha en fin torsdagseftermiddag/kväll!



Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo säger:

Mums, nu måste jag ta fram en bulle ur frysen bara för det, haha :D



Och jaaaa, den var jättegod, juicen, smakade inte jätteannorlunda men ändå väldigt god :D



Kramar

2011-09-22 | 15:34:06
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback