Veckoplaner

Jag ringde och sa att jag inte kunde jobba idag, behövde sova ikapp min slutkörda själ och förbereda lite inför dagens/kvällens att-göra. Nu om någon timme ska jag åka ut till Mölndal och gå på ett introduktionsmöte för 3 nya kurser jag har sökt. Sen direkt därifrån till hockeyn ikväll. Ingen ro och ingen vila här inte!

Imorgon har jag fått jobb till 16.30, sen hem och fixa lite innan jag ska möta Kajsa i stan. Vi ska köra lite sushi-och-bonden-mys igen, trevligt!

Torsdag är det skola på fm, sen ska jag äta lunch med en kompis, Natalie. Vi träffades på Rhodos 2003 och har inte träffats sen dess :) Kul! På kvällen är det kör.

Fredag blir det kanske jobb till 13.30, sen tar jag tåget hemåt till mina kära föräldrar för en helg på den riktiga västkusten! Ska bli så SKÖNT! Jag hoppas på att få med mig Ellinor hem också.
Japp, det var mina planer. Det är verkligen fullt upp hela tiden. Men jag klagar inte, gillar att hålla igång! :)
Vad ska ni göra i veckan/helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback