Boktips: Matrevolutionen

I somras läste jag boken Matrevolutionen, skriven av kostdoktorn Andreas Eenfeldt. Den boken är så grymt bra så det är nästan inte sant. Varenda människa i hela världen borde läsa den boken, då kanske det inte skulle vara sån fetmaepidemi runt om i världen? Och med varenda människa menar jag förstås inte bara nej-sägare (LCHF.are), utan alla, verkligen alla. Den är så bra, nyttig och intressant. 
Och nej, jag tycker inte att den bara är för oss mat-och hälsanördar, den passar alla. 
Så om ni inte läst den ännu, låna den på närmaste bibliotek eller köp den - nu har den dessutom kommit i pocket, billigare! 
 
Om ni verkligen inte är lästypen som har ro att slå er ner i soffan efter en tuff arbets/pluggdag, så finns det även en video på 40 min som är väl värd att kolla på. Och 40 min av ett helt liv, vad är det?
http://www.youtube.com/watch?v=9Hy737EuL-o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback