Celsius

Förra veckan hittade jag äntligen Celsius i en affär. Det komiska i alltihop är att jag hittade de på 4-Gott, en jääättestor godisbutik här i Gbg. Och nej, det var inte jag som skulle köpa godis, det var en kompis som letade marsipanägg :) 
Jag köpte iallafall två smaker för att testa; jordgubb/kiwi och citron/lime. Eftersom jag är "fotikappad" sen en tid tillbaka, och en tid framåt, så har jag inte kunnat testa dom i samband med träning som jag har hört ska vara toppen. Mina har druckits till pluggstunder. Vet dock inte om det har hjälpt just till det, eller så kan det vara att jag suttit med matte just då och att det kan vara anledningen? ;) 
Jag tycker iallafall att dom var jättegoda, lite söta kanske, men goda och jag kommer absolut att köpa fler, faktiskt redan imorgon när jag har vägen förbi den affären. Jag är dock inte så förtjust i kolsyra, tycker man blir så uppsvälld och äckligt mätt av det, så pga det får citron/lime lite minus. Hade den funnits utan eller med mindre kolsyra hade den varit en tiopoängare! Jag vet inte vad de brukar kosta på typ Maxi, någon som har koll? 
Mitt betyg: 4 av 5! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback