Flygplansmat

Nu när jag åker till Turkiet på söndag, så har jag funderat lite på det där med flygplansmat. Det är ju inte alltid det går att äta det i vanliga fall, och som nej-sägare och tomatallergiker är det väl inte så troligt alls. Dock så ska vi äta trerätters (nåt sånt specialpaket skulle vi tydligen lyxa till det med!) på både dit -och hemresan, så nåt kan jag säkert äta, men det är skönt att ändå vara lite förberedd ifall! Jag tänker alltså ta med mig lite eget gott att äta under den 4 h långa resan :) 
Jag tänker mig några kokta ägg, några bellysar, choklad, mandel och sen har jag precis testat baka till nåt gott - chokladbräck! Receptet kommer senare ikväll! 
 
Har ni något tips på nåt annat mer "matigt" att ta med och stå sig på?
 
 
 
 

Kommentarer
Tina - Minans mamma säger:

Blir det trerätters på planet alltså? Jäklar vilken lyx! Något sånt har jag då minsann aldrig fått :P

2012-08-30 | 17:44:59
Bloggadress: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback