Kluven

Igår jobbade jag min sista dag på förskolan. Eller jag ska jobba på tisdag också, men då är det inte samma varken barn eller vuxna, så det var liksom sista igår. Det var med blandade känslor jag stängde förskolan igår. Mest ledsamhet. Jag har haft en sån fin sommar där uppe, jobbat med underbara barn och fantastisk fin personal. Vissa av dom känns liksom som nya vänner. Kommer sakna enormt! Så nu har jag ledigt i 3 dagar och har inte ett dugg inplanerat. Det känns inte så jättebra om jag ska vara ärlig. Imorse vaknade jag vid 8 och kunde inte stödja på foten, än mindre komma ner för trappan. Så jag fick snällt gå och lägga mig igen. Något jag inte tycker om. Efter ca 1 kände jag mig mer okej så då blev det långfrukost i solen på altanen. Och här sitter jag faktiskt fortfarande och vet som sagt inte vad jag ska höra av dagen. Solen sägs bara stanna till lunchtid så att åka ut på havet känns inte som någon idé. Nej vet ni vad, jag hade gärna jobbat längre. Är för rastlös för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback