Little Marbles och Maskinen

Igår kväll var det åter dags för lite konserter. På agendan stod Little Marbles och Maskinen. Åh jag älskar Little Marbles enormt söta popmusik! Maskinen på Götaplatsen, jaa..vad ska vi säga? Folk? Herrejävlar vad folk det var. Vi stod rätt fram och jag fick total panik på allt folk som knödde som fan och typ hoppade på mig. Dessutom livrädd över att någon skulle hoppa på min fot! Så när det var typ 3 låtar kvar så gick jag ut från området och satte mig på en trappa längre bak. Men det var inte direkt lugnt för det, hela Avenyn var fullknökad. Kul! Dock så känner jag verkligen av i foten idag att jag var på två konserter igår kväll. Fifan. 
Sen gick vi till Grindstugan och drack vin/öl/cider, mys! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback