Mellandag

Jag ska försöka bli mer lite aktiv här på bloggen. Och den kommer nu framöver gå över allt mer åt LCHF-hållet. Fortfarande babbla på som jag brukar som allt och inget, men mer recept och annat som rör just den livsstilen.
 
Idag är en sån där mellandag i slutet av veckan. Kulturkalaset slutar imorgon men idag var det inget bra att se. Därför passade det ju perfekt att jag och min bror blev hembjudna till min kusin och hans Kajsa ikväll. Ska bli riktigt mysigt. Dessutom är det halvdåligt väder idag, jämfört med tidigare veckans underbaraste, så lite städning och annat på det kanske? 
 
Jag ska strax åka in till stan och en sista gång kolla om jag kan hitta några liknande par skor till den jag köpte häromdagen. Tycker dom var liiiite för dyra. Men samtidigt så älskar jag dom, galet snygga! Ska få expertråd av Ellinor idag också, så det blir braaa. Vad tycker ni? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback