Sweet Coffeebar

Jag och min fina vän Jenny träffas alltid på caféet Sweet Coffeebar här i Göteborg. Enda sen i våras har vi gjort det, minst en gång i veckan. Kaffe/te eller lunch, perfekt! Perfekt solläge på dagarna och centralt och bra. Och häromveckan såg jag en nyhet på deras meny: LCHF-coleslaw. Sen får man välja proteinkälla till det och då valde jag chevréfylld kyckling. Och GUD, det var så gott! Saftig kyckling och riktigt god coleslaw.
Äntligen börjar världen förstå!
Det enda som var ett litet minus var att de penslade på honung på kyckling, inte bra. Men det sa jag till att de inte behövde andra gången jag åt den. För ja, så god var den att jag åt den två gånger inom en vecka..
 
Så om ni är i Göteborg, gå till Sweet Coffeebar och ät LCHF! 

Ser det inte gott ut så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback