Mysdag

Vilken bra dag jag har haft! I förmiddags hoppade jag på vagnen för en dejt med Caisa hemma hos henne. Jag hittade, på första försöket! Vi fikade på bountybollar och jordgubbar och pratade om allt och inget, men mycket LCHF såklart. Det var några riktigt mysiga timmar. Caisas trevliga vän Susanna kom förbi en sväng också :)

Kul att lära känna!

Direkt därefter åkte jag till Ikea och köpte endast det jag skulle ha (okej, en skål också, kunde bara inte motstå!), så kände mig lite duktig där. Lite mathandling på vägen hem och väl hemma 17.30 var jag sååå hungrig eftersom jag inte ätit lunch.

Kvällen har fortsatt i softhetens tecken med grillmat och soffhäng, gött.

Nu är jag trött och ska vila mina blå. Fast nej, egentligen brun-gröna, men det kan man ju inte säga.

Imorgon är det fullt upp, ska upp med tippen och städa innan julkalendern!
God natt!


Kommentarer
Anonym säger:

Den började bra tycker jag!

Svar: Den började riktigt bra! Får göras om snart! :)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-01 | 12:07:36
Caisa säger:

Meh blev anonym...

2012-12-01 | 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback