Vad är bäst..?

..att uppdatera bara för att uppdatera, eller att vänta med att uppdatera tills man har nåt vettigt att skriva? Vad tycker ni? Jag är kluven. Det känns ju egentligen rätt onödigt att skriva nåt bara för att skriva, nåt som ingen annan än jag själv bryr mig om ett skvatt. Samtidigt kanske det går flera dagar då, utan varken text eller något nytt recept?

Tyck gärna till! :) 
 
Men för att bara "slöskriva" nåt nu då..idag har jag varit supereffektiv. Städat hela lgh, igen (ja, jag vet. Jag är renlighetssjuk), slått i några klappar, lagt in massa annonser på Tradera och lite annat smått och gott. Ska, så fort jag skrivit klart här, bege mig till köket och slänga ihop de "Instagram-omtalade-pepparkaksbollarna". Ska även röra ihop en mascarponekräm. Ikväll blir det mys med Maria. Men först hockey-tajm!
Och vet ni vad? Idag ska jag inte äta middag. Det blir två efterrätter istället. Busigt va?
Eftersom LCHF-efterrätter är så himla mättande, så vill jag inte trycka i mig mat innan också.
Ni får tycka vad ni vill ;)  
Min otroligt snygga outfit jag har på matcherna ;)
Fast ingen jacka tyvärr..måste ju visa vilket lag man håller på!

Kommentarer
Caisa säger:

Ja är lika kluven jag, fast sen vi pratade om att man ju faktiskt måste göra det för sig själv snarare än någon annan har det varit lättare att prioritera rätt.

Jag läser gärna ofta på din blogg, om mer än bara LCHF! Men känner du inte för det är det ju upp till dig :)

Kram!

Svar: Tack söta! Jag kommer nog fortsätta "slöblogga" även om det inte är nåt intressant för er andra :) Den är på nåt sätt en del av mig nu :) Kram!
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-09 | 19:26:17
Bloggadress: http://lchfklubben.se/Caisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback