ÅNGEST

Jag får total panik av att inte kunna gå ut när det är perfekt, underbart väder ute. Det blåser inte alls och det är helt blå himmel. Galet fint. Kallt. Åh vad jag önskar att jag kunde gå ut. Jävla trappor. Jävla fot. Hela denna veckan har det varit kanonväder och jag har inte kunnat gå ut sen i tisdags fm. Sån jävla ångest. Nästa vecka ska det bli mulet Göteborgsväder igen, så det grämer mig ännu mer.
Imorgon, imorgon ska jag försöka ta mig ner och gå och handla.
På med ryggsäcken och kryckorna i händerna, let´s go!

Kommentarer
anna säger:

Sv: vilken tur du hade, haha.... :)

även om det inte är toppen för min del i nian så är det ju absolut inte dåligt hela tiden heller! men tror att det påverkas för att andra saker går dåligt :/ hoppas helt enkelt på det bättre, att det snart kommer! :)

2012-02-03 | 14:46:33
Bloggadress: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback