Helg

Veckans bästa dag är här. Fredag. Man har hela 2 lediga dagar framför sig, oftast något roligt planerat och de flesta är lediga. Massa mys och skoj.
Ellinors syster Maria har flyttat hit till Götet för lite "jobb" i tre månader, så ikväll kommer hon hit till mig. Ellinor skulle iväg med scouterna. Jag och Maria ska käka sushi och sen fixa lite gino med glass, gottit!

Imorgon förmiddag var det träning på schemat, men saker och ting kan ju tydligen ändra sig plötsligt.. Istället blir det lite plugg och packning, men sen på eftermiddagen är det hockey igen. Ska bli kul! Imorgon är inte Carro där, men det ska nog gå bra ändå. Våran tredje ledare är förhoppningsvis där.
Nu ska jag försöka få packat några flyttlådor innan Maria kommer!

Ha en fin helg allihop.



Så här såg det ut förra gången jag flyttpackade, då hade jag dock inte alls lika mycket grejer och inga möbler..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback