Underbara fredag

Dagen började mindre bra, eller riktigt dåligt rättare sagt. Meeeen, det löste jag genom att köra totalt slut på mig på gymmet direkt efteråt. Sen avslutade jag med ett yoga-pass. Perfekt. Dock hade jag väldigt ont i foten under hela 2 timmarna. Men lite pina har väl haft förr?
--
Och vilket VÄDER vi har haft idag! Rena våren. Helt underbart. Min eftermiddag har varit effektiv, jag har varit och slängt allt skräp (och sorterat, nöjd), packat 3 flyttlådor, städat, tagit en liiiiten promenad och nu ska jag slänga mig i duschen!
--
Sen blir det marinerad kyckling, rester av potatisgratäng och sallad. Min käre broder kommer över en sväng. Håller ju på att rensa frysen och kylen nu. Jag har skrivit en matlista för denna och nästa vecka, så allt ska gå åt. Det blir förhoppningsvis bara wok, broccoli, spenat och ärtor kvar att ta med till nya lägenheten! :) Gött.
Nej, duscha var det, ja!
Ha en fin kväll! :)
En sån här tog knäcken på mig idag, skönt! Så jäkla nöjd var jag efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback