Blå himmel och 12 minus

Semestern börjar lida mot sitt slut, men vi har iaf två dagar av 8 kvar att njuta av. Igår var det mycket som hände, men det var en bra dag. Jag började med en promenad som vanligt, sen tog vi sittliften upp till Toppstugan och käkade lunch. Där såg vi även Magnus Samuelsson, och jag måste faktiskt säga att jag blev besviken på musklerna.
Sen en stunds vila innan hela gänget drog ner till after ski´n, riktigt bra för övrigt! Och alla var superglada och sjöng med till allt, trevligt. Hem och käkade tacos innan vi drog ner till Jonas, Anita, Patrik och Ida. Herrarna bastade och vi andra spelade Pratmakarna. Jag, Ida och Viktor vann, helt grymma var vi. Och Ida blev som tokig varje gång hon skulle förklara - och svara - vilket smittade av sig på mig. För första gången på hela veckan så har jag svettats inomhus! Men det var en riktigt bra kväll.
Och det blir samma idag faktiskt. Det blir hela gänget i samma stuga (den är störst) på vin, ost och kex-kväll med spel och dricka. Trevligt! Men innan dess ska det pluggas lite, tas en promenad och lite annat.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Pernilla säger:

Då kan vi peppa och stötta varandra! Jag är riktigt pepp! I år vill jag att det ska vara mitt år! :) jag har nog lite båda delar, men tycker maten är enklare bara man planerar! Däremot träning är jätteskönt! Och man blir superstolt på sig själv när man gjort det! Men jag är världsbäst på att komma på undanflykter, som t.ex. Tid, men egentligen är det ju bara att få rutin på det! :)

2012-01-08 | 09:33:20
Bloggadress: http://pernillaalgerod.wordpress.com
Malin Strömberg säger:

Åh vad ni ser ut att ha det mysigt :)

2012-01-08 | 21:31:04
Bloggadress: http://snyggmalinn.blogg.se/
Miss C säger:

Johanna: Det har varit superkul verkligen - men intensivt! Första gången på flera

år som jag vaknade med rejäl träningsvärk! :P

2012-01-09 | 14:05:29
Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback