Olydig

Det är jag det. Olydig. Jag kan helt enkelt inte hålla mig ifrån träningen. Inte en liten vecka ens. Klarade 2-3 dagar med bara promenader, men sen var det kört. Allt handlar ju om att jag inte får få upp pulsen, alltså så att bröstkorgen måste "andas" flitigare än vanligt, allt för att inflammationen ska försvinna. Och det är klart att jag vill bli av med den, självklart. Men det är så svårt att låta bli att träna bara för "det" när jag inte känner av några symptom där! Helknasigt. En sak om jag har ont i knät när jag springer eller liknande, då finns det ju symptom som säger ifrån, det finns det inte nu.
Men..jag har bara mig själv att skylla. Och det är bara jag som inte blir bättre. Jag som får längre sjukdomstid. Allt pga min rastlöshet.
Åh, jag älskar tulpaner!

Kommentarer
Miss C säger:

Johanna: Vad härligt att du gillar den! :D

Håller verkligen med om att den är fantastisk. Christina Perri har många fina låtar.

2012-01-23 | 18:30:48
Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback