Var är min matlust?

Jag har tappat matlusten. Totalt. Det växer i munnen när jag äter. Det började med att jag mådde illa i tisdags förmiddag. Sen släppte det och jag gick och tränade eftersom jag inte kände av det. På kvällen kom det tillbaka igen, i mycket högre grad. Sen dess har jag mått illa och fått sjukligt ont i magen varje gång jag ätit. Och är fortfarande.
Dock så mår jag nu nästan helt bra förutom när jag då har ätit. Därför undviker jag lite att äta. Och eftersom jag inte känner ett uns av hunger, så kan det ju gå x antal timmar innan jag får i mig nåt. Och vatten, det går inte heller. 3 munnar i taget, sen är det stopp. Vad fan är detta? Det är så långt ifrån mig man kan komma.
Jag har sen i måndagskväll ätit 3 clementiner och 3 mackor. Idag fick jag i mig typ 1 dl grönsallad och en liten kycklingtärning. Jag fick kväljningar.
Inte för att det gör så mycket i nuläget, är ju bara bra att jag inte är hungrig, men det är inte bra i längden. Och det sjukaste är att mitt sockerbehov också försvann totalt. Jag är inte ett dugg sugen på choklad! WHAT liksom? Skulle inte ens lockas av att ta en bit kladdkaka om den stod framför mig. Nåt är nog fel.
Men men..nog om det!


Nu drar jag strax upp till Carro för en hockeykväll med henne! Myskul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback