En helg i Göteborg

Befinner mig i älskade Göteborg denna helgen, så det blir en liten mobilupdate här. Sitter just nu på Ellinors balkong i halv-solen medan hon sitter bredvid och sminkar sig. Fest på G! Jag ska dock inte med, kände inte för det helt enkelt. Jag ska gå vägen om Hemmakväll på vägen hem och helt enkelt köra en ja, Hemmakväll :) Jag som annars äter lågkolhydratkost har idag en fettisdag, allt jag varit sugen på länge, på samma dag, så har jag fått mitt sen :) smart va? Till lunch blev det sushi (muuuuums!), sen blev det minigolf med tillhörande mjukglass! Och ikväll blir det alltså godis från bästa Hemmakväll, godaste godiset! Lika bra att ta allt på en gång :) Hade förresten en grym födelsedag igår, men den får nog ett eget inlägg :) Nedan kommer ett bildregn från veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback