Infektion i huvudet?

Japps. Farbror doktorn gav mig penicillin och sa att jag troligtvis har en infektion i bihålan i huvudet. Jepps, ni läste rätt. I huvudet. Jag visste inte ens att vi hade bihålor i huvudet! Men tydligen, alltid lär man sig nåt. De tog även ett borreliaprov, men det svaret tar en vecka. 
 
Idag har jag stått på jobbet och gjort pizza i stort sett hela dagen, så nu är jag helt slut. I ben och huvudet. Dessutom hade vi säkert 40 grader inne i köket, så jag höll på att svimma av värme mitt i allt. Men barnen älskade pizzan och det är ju faktiskt huvudsaken! 
 
Nu blir det fredagshandling, sen vila och mys. Tjingiling.
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Sv: haha, vet hur du känner!
Du menar att du ska ha en header :)? Isf får du helt enkelt sätta ihop ett kollage av bilder och sen skriva något vart du vill. Sen kan jag hjälpa dig att sätta in den! :)

2012-07-07 | 11:58:45
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/
Anna säger:

Fruktansvärt med infektionen! Krya på dig! :(

Sv: haha, men det löser vi nog. Vi kan kanske höras på Facebook någon dag så ska jag förklara allt! Är du inne ikväll så tror jag att jag hinner, faktiskt, annars finns det tid någon annan dag sörruu! :)

2012-07-07 | 20:29:00
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/
Anna säger:

Sv: haha, vad gjorde jag omedvetet nu...? :O låter det konstigt eller något? hahah!

Svar: Haha, ja det lät lite roligt ;) Hamnen :)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-07-09 | 12:56:01
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback