What´s the fucking problem?

Min sjuka går inte över. Den kraftiga huvudvärken har på en vecka gått från att nästan gå över till att komma tillbaka och det tillsammans med världens yrsel och illamående. Jag är hemma från jobbet - igen. Har fått en tid hos doktorn vid lunch och hoppas att det ger någonting denna gången. Jag orkar inteeeeee. Jag vill vara frisk, kunna och orka jobba och vara PIGG. En förkylning kan jag stå ut med, nässpray och Alvedon så är det kirrat, men detta. Fyfan säger jag. 
 
Det är så fint väder också. Jag vill vara ute
 
Försöker få tag på pappa så att han kan köra mig till farbror doktorn, men lyckas inte riktigt. 
 
Jag blir så less. 
 
Längtar till helgen när vi förhoppningsvis får grillgäster i form av släkt. Gillar min släkt. 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Sv: hihi, taaaack Johannis!! Känns underbart!
Kan förstå det, mitt hjärta läääär dunka i 120 när jag kommer dit första dagen.. ;)

2012-07-05 | 14:04:17
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback