Svårigheter

Jag klarade del 1, men inte del 2. Litteraturhistorian är klar, men diktanalysen gick skit. Klart den gjorde det eftersom jag inte skrev nåt, men ändå. Jag fattar inte hur jag ska göra. Det här är det värsta jag någonsin gjort inom skolvärlden. Detta och matten. Hade jag inte behövt Sv B i fortsättningen, så hade jag aaaldrig valt att fortsätta kursen. Så jävla många olika moment. Och inte får man någon "indivudell hjälp" heller, trots att jag tycker att jag har visat att jag inte förstår. Det verkar dessutom vara fler som har svårt för skiten.
Ja, ångest-dag helt enkelt. Och inte gör det saken bättre av att det ligger en massa snö på marken igen. Helvete.

Ursäkta.

Tror jag får gå och köra slut på mig på gymmet senare, det här går ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback