Dagens inställda planer

Igår eftermiddag satt jag och gjorde ett "To do-schema" för resten av veckans dagar. Jag hade räknat ut exakt hur mycket grejer jag skulle hinna med varje dag och däremellan hinna äta, andas och vila. För ja, tyvärr måste jag fortfarande vila helst en gång i timmen beroende på vad jag har gjort. Eller vila och vila förresten, foten behöver högläge över hjärtat helt enkelt. 
 
Men i alla fall så hade jag inbokat en fikadejt idag efterföljt av att hämta 3 paket, i två omgångar eftersom jag inte har några händer och ingen bautaryggsäck. Ska även skicka ett paket till min kusse i Australien och försöka mig på att handla. Nu blev det tyvärr så att min fikadejt blev inställd igår pga dubbelbokning, så nu vettesjutton vad jag ska göra. Gillar inte att inte ha nåt att göra. Blir så sjukt rastlös. 
I vanliga fall hade jag bakat. Jag bakar jämt, min stora passion, men jag är ju mitt uppe i mitt sötstopp.
10 dagar har gått, 10 kvar..
 
Jag har iofs några recept att prova inför julen som faktiskt inte innehåller någon sötning alls. Det kanske vore nåt?
Vet ni vad? Så får det bli! 
 
Återkommer med recept, om det blir bra såklart! :) 

Kommentarer
Caisa säger:

Så jäkla dumt för det blir nog inte av set andra heller. Haha typiskt. Men nästa vecka!

Svar: Haha brukar vara så ;) Det blir great!
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-11-21 | 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback