Knäck-panik! Hjälp!?

Jag satt här och funderade på allt som jag ska baka och fixa inför jul. Jag har inte oroat mig ett dugg innan eftersom nästan allt går att ersätta. Tänkte jag, ja. Julbordet är ju i stort sett bara massa protein, kalasbra. Men jag har tänkt att "ah, men knäcken är ju perfekt, bara att byta sockret mot stevia." MEN NEJ, det är det ju inte?! Det är sirap i varenda jäkla godis på jul! Vad ska jag nu göra?! Jag kan inte överleva en knäck utan knäck och mina citronkolor! 
 
Nu behöver jag er hjälp! Finns det någon vänlig själ där ute som vet om det finns något substitut till sirap, som inte höjer blodsockret till skyarna?! 

Kommentarer
Kajsa - doucare.nu säger:

Du får väl baka utan att äta, om du inte vill äta sirap? :)

2012-11-15 | 15:41:33
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback