Sötfritt börjar..NU!

Hej kära vänner! 
 
Idag börjar jag och Caisa, som bloggar för lchfklubben, med ett "söt-och bakstopp" som ska pågå i tre veckor. Fram tills första advent. När jag la ut en bild om det på Instagram imorse, så var det genast två till som hängde på. Jätteroligt! Blir vi fler tro? Någon som nappar här kanske? Häng på så peppar vi varann! 
 
Jag ska förutom detta "förbud" försöka att endast äta tre måltider om dagen, och inget mer. Det har blivit allt för mycket småätande den senaste tiden. Inte alls bra. Även om det är nyttiga och LCHF-vänliga små mellanmål, så hinner ju inte kroppen förbränna innan den får mat igen. Så kan vi inte ha det. 
Och som om inte detta vore nog. Jag ska köra Katrin Zytomierskas matsedel dessa tre veckor. Dock inte alla rätter eftersom jag inte har lust att halvera i recept osv, så det kommer bli en del rester. Men det gör ju inget! Ikväll blir det blomkål-och zucchinisoppa
 
Alltså, tre måltider/dag. Inga mellanmål, kvällsmys eller baksaker. Och Katrins mat. 
Nu jävlar!
 
OBS! Jag ska "fuska" och äta lite nötter på onsdagkväll. Ska på den sista Twilight i 2,5 timme och vill inte sitta där utan nåt att knapra på så länge, är det bio så är det. Men för att kompensera upp detta så kommer jag bara äta två måltider den dagen. Alltså tidig lunch och tidig middag. Så var det löst!
 
Nu blir det högläge i soffan, är såå svullen i fot och ben! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback