Tips!

Denna veckan har Coop extrapris på färsk laxfilé. Var nere i morse och köpte 2 pkt, och fick 2 kg för dryga hundralappen! Riktigt kap enligt mig. Och det är ju inte bara gott, det är ju extremt nyttigt med lax också.
Så det får bli dagens tips från mig! 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning lite, ska ta mig en tur till Caisa och hennes fina kids idag :) Hoppas jag hittar bara, aldrig varit i det området bara. Men som alltid, är man i god tid så hinner man alltid ;) 
Efter det ska jag ta en jättesnabb sväng förbi IKEA. Måste komplettera min adventsljusstake innan söndag, en grej gick ju sönder. Sen behöver jag galgar, för på nåt konstigt vis blir det färre och färre lediga galgar i garderoben..kan inte förstå vad det kan bero på..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback