Bloggtorka..

..igen! 
Jag har inte så himla mycket att skriva om just nu känner jag. Och eftersom jag har problem att stå i köket och laga mat så blir det heller inga nya, roliga recept att prova och bjuda på. Ledsen för det! Det kommer när jag har lättare att stå en längre stund :) 
Just nu blir det bara slänga in en hel påse med kycklingfiléer i ugnen och sen äta tillsammans med bea/vitlökssås och ev. lite sallad. I nuläget ligger faktiskt ett gäng bitar i marinad ute i köket. 
 
Så, som sagt, inte så mycket LCHF och matupdate just nu, men jag lovar att komma tillbaka när jag är "frisk" i foten!
Däremot fortsätter jag att blogga om annat under tiden, mindre roligt att läsa om kanske, men ibland är det skönt att ändå få skriva lite. 
 
Nu ska jag fixa inbjudan till pappas företags julbord och sen åka med mami till mormor en sväng. 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback