En bieffekt av PF

Sen jag började med periodisk fasta för ca en vecka sen så har jag upptäckt en sak. Min vana att borsta tänderna på morgonen har försvunnit! Inte bra, inte bra alls. Det kommer jag på när jag ätit mitt första mål vid lunch istället. 
Jag brukar alltid gå direkt till badrummet och borsta efter jag ätit frukost, men eftersom det inte blir någon frukost nu så uteblir även tandborstningen. Äcklig känner jag mig. 
Dock så tror jag det blir lite annorlunda sen när jag är "läkt" i foten och tillbaka i rutiner igen. Att borsta innan jag går utanför dörren är såklart lättare! Men nu när jag inte kan göra nåt om dagarna, så tappas det bort..
 
Ett miniproblem, ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback