Da´n före doppareda´n

Imorgon är det äntligen dags. Min fot ska äntligen bli tillfixad. Operationen som jag väntat på sååå länge är äntligen nära! Jag har hela tiden sagt att "nej, men jag är inte nervös, jag har genomgått så många operationer innan, så nej." Men idag, jag mår så illa och har ont i magen, känner mig allmänt svag, så funderar på om det ändå är någon sorts nervositet. Det är ju trots allt en operation och nedsövning. 
 
Det är egentligen helt sjukt, jag är "bara" 22 år och har redan opererat 4 ggr. Utan att något är "medfött" eller vad man säger. Gallblåsan, blindtarmen och knät två gånger. Galet. Folk tror jag skämtar när jag säger det. 
 
Nej, fortsätta städa och sen iväg på massage om en stund. Lite lyx för man väl unna sig såhär dagen före 8 veckors tid med gips börjar?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback