Tv-kväll och middag

Jag är helt hysteriskt trött. Sover fruktansvärt dåligt på nätterna, dels pga min fot men även nåt annat som gör att jag vaknar varannan timme. Suck. Imorse när jag åkte från mor och far till Göteborg igen, så sov jag i stort sett hela bussresan på 2 h, vilket jag verkligen inte brukar kunna göra. Trött, ja. Orkar inte riktigt med på dagarna vilket bekymrar mig lite. Tur man har lite reserver att ta av :) 
 
Jag ska strax fixa lite käk, ikväll blir det kyckling med blomkålsris. Recept kommer imorgon om det blir gott!
 
..och på grund av denna trötthet ska jag bara hänga i soffan hela kvällen. 
Några av mina favvisar går ju dessutom så det är helt okej ;) 
Halv Åtta, X-factor och Ensam mamma. 
 
Lite dumt faktiskt att det börjat gå så mycket "bra" på tv om kvällarna..förutom de tre nyss nämnda tittar jag gärna också på Bonde söker fru, Kockarnas kamp och sen börjar ju Hela Sverige bakar på torsdag! Ooooowwii! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback