Sjukligt begär

Jag har fått ett sånt sjukt sug efter semla - LCHF givetvis. Men hjälp, jag vet inte hur jag ska få bort det. 
Nåt tips? 
Jag som just nu inte är sugen på nåt alls inom matväg, men just semla..mmmmm. 
Hade lovat mig själv att inte få lov att baka det förrän på självaste dagen, 12 feb, men nu ska jag och Jenny fixa mysmiddag på fredag innan hon åker på semester och då bestämde vi att vi bannemej ska göra semlor! 
Så det så! :) 
 
Har ni smakat någon i år? 
Lånad från arla.se
 
 

Kommentarer
Jenny säger:

Om en vecka får du semla!! ;D;D
Fast du kan ju prova ut ett bra recept tills dess ;)

Svar: JAA! :D Det enda som inte är bra med den dagen är att du åker sen! Haha, men då måste jag ju provsmaka juu! Men kan hända ;) Beror på hur det går med skolan i veckan, får jag tid över så.. ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-25 | 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback