Bra dag

Igår var en så himla bra dag. Eller förmiddagen var hyperstressad inför mitt sista religionsprov vid lunchtid, men det gick bra så dagen blev bara bättre. 
Innan provet fick jag träffa bästa Jenny snabbt i skolan, guld värt. Fasen vad jag gillar den tjejen. Så himla bra är hon. 
Direkt efter provet tog jag vagnen till Bergsjön och fina Caisa med familj. Himla trevligt. 
Vi busade med hennes underbara barn, åt jättegod mat och fikade i solen. Riktig mystid! 
Fick skjuts hem av Caisa också, vilken lyx. 
 
Innan jag ens kommit innanför dörren får jag ett sms av Carro som undrade om jag ville komma dit en sväng. Hon bor så nära så det är bara att springa dit på några minuter.
Vi drack gurkvatten och hade det mysigt i kvällssolen på balkongen, kollade Halv åtta hos mig och Biggest Looser. 
 
Tänk, vilka fina människor jag får ha i mitt liv. 
Vad vore jag utan er? 
Kvällsmys i solen. 
 
 

Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Låter som en himla bra dag det :)

2013-05-07 | 12:23:38
Bloggadress: http://doucare.nu
Caisa säger:

Ochvad vore vi utan dig? :)

2013-05-07 | 20:56:38
Bloggadress: http://caisalintunen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback