Fredagen den 13.e

Hemkommen från den andra sidan av Sverige idag. Jag har haft det så bra. Verkligen bra. Trivdes väldigt bra i sällskapet. Jag kommer inte skriva nåt om dagarna här och nu, det är jag för trött för. Men däremot måste jag bara berätta snabbt om vilken TUR jag har haft idag. Med allt i stort sett.

Mitt tåg gick 9.28 och det skulle ta ungefär 15 min till stationen sa Ellinor. Vi åkte kvart över. Det kändes tajt och stressigt, men vi drog på så gott det gick. När vi körde ner för backen mot stationen var kl 09.28. Just precis. Jag visste att det inte gick nåt mer tåg på hela dagen, så jag var bara tvungen att komma med det tåget. Vi sprang mot tåget och 9.30 var vi där tåget skulle gå. Nu är det kört, tänkte vi. Tåget har gått, jag har missat det. Men icke, sa Nicke! Tåget var 2 min försenat, så det kom in preeeecis efter vi kommit dit. Galet vilken tur jag hade! Och hysteriskt varmt och mycket folk var det på tåget. SEN, som om inte det vore nog, så fick jag åka åt rätt håll vilket i stort sett aldrig hänt! Jag får alltid byta med någon men idag var det rätt håll på 2 av 2 tåg Helt perfekt. Sååå, jag tror att 13.e betyder tur för mig :) Sen föddes jag ju fredagen den 13.e också, så det kanske har nåt med det att göra? Vem vet!
Nu har jag tryckt i mig lite kräftor och räkor, mumma. Vi ska nog fortsätta se inspelningarna av Millenium-delarna tror jag. Känner mig rätt trött och sliten.
Imorgon ska jag jobba, känner verkligen inte för det, men det är inte mycket att göra. Det är ju bara 5 dagar kvar (troligen) och sen kommer Fia tillbaka på söndag. Tjiho, det blir bra.
Under helgen kommer lite bilder och en sammanfattning av den kalasbra trippen till östkusten.
Loovar! :)
Det blir ett tråkigt inlägg, utan bild.
Hur har eran dag varit? Tur eller otur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback