Vaccin

Jag har fått gjort rätt mycket idag, och mer ska det bli! Har varit på banken (som alltid tar 1 h pga all jävla kö jämt), tränat och tagit vaccin inför den efterlängtade Thailandsresan. Fast jag tog vaccinet ungefär 2 h innan gympan. Sköterskan sa att jag skulle ta det lugnt idag för armen kan bli lite ond och öm, men jag hade ju bestämt mig för att träna och hade packat med mig allting, så inte skulle det stoppa mig. Jag gick alltså emot sköterskan råd. Bra Johanna!

Nu ska jag iväg trycka i mig en C-vitaminbomb i form av en apelsin, känns som att mitt immunförsvar behöver det just nu. Sen blir det Backaplan, ska handla lite käk och grejer till knäcken/kolan som jag ska göra senare.

Hoppas ni har en fin dag i solen OCH KYLAN !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback