Chokladkalaset

Har varit lite dålig på uppdatering här de senaste dagarna, det har liksom varit väldigt mycket och fullt upp. Men det är så jag gillar att ha det. Mycket att göra, slippa bli rastlös. Det kan jag iofs bli ändå, men det är ju en annan sak..
Jag tänker inte skriva så mycket här och nu heller, för jag är trööööött med stort T, så jag ska faktiskt snart hoppa ner i sängen. Tänkte bara skriva lite snabbt om denna superbraiga dagen först.
Ellinor och jag åkte till stadsmuseet där det är chokladkalas hela helgen. Jaa, det är en mässa med massa provsmakningar, föreläsningar och mängder med olika "chokladföretag" och tillverkare hade montrar. Allt var så mysigt och bra. Mycket god choklad och allt var så fint upplagt överallt. Synd bara att det var så sjukt mkt folk.
Efter chokladen gick vi och tog en sen fika/lunch på Brogyllen och sen kollade vi lite grejer i stan.
Jaa, kort sagt: min dag har varit super! Helt jättebra.

En dålig bild från ett av alla bord med choklad:


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback