Ikväll gäller det!

Ikväll är det möte med hockeyn. Vi ska diskutera fortsättningen och hur framtiden ska se ut för våran lilla klack. Det känns lite som att framtiden hänger på detta mötet. Carro och jag skrev ner vad vi tycker och vill få fram och ska idag presentera detta. Hoppas det går bra. Får vi igenom det som vi vill så kommer det bli kanon!
För övrigt så har jag fortfarande 39 graders feber (den är mer envis än vad jag själv är!), men jag måste ignorera det i nuläget, alldeles för mycket att fixa med för att jag ska kunna vara sjuk.

Hoppas ni har en fin onsdag, trots att vi typ regnar bort. Missa inte Bonden ikväll!

Kommentarer
Simone säger:

De Ska jag se på:) känner du dig något bättre? Kram

2011-10-19 | 18:54:09
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback