Nationellt prov: muntligt

Skräcken. Dom två absolut värsta grejerna i skolvärlden. Nationellt prov OCH muntligt tal, samtidigt. GALET vad dåligt jag mår för detta. Jag har sovit jättedåligt i natt, vaknat minst en gång i timmen och kollat på klockan. Mått jätteilla och har jättehuvudvärk. BLÄ. Jag vet att jag skruvar upp mig, men det är bland det värsta jag vet att prata inför folk. Som tur är har vi en jättebra grupp med de bästa personerna i klassen :)
Jag har valt denna texten ur häftet. Det var den som lockade mig mest och det är ett viktigt ämne i dagens idealsamhälle.
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG KL 14.15!!!

Kommentarer
Kajsa ♥ säger:

Stolt över att du klarade det! Verkar vara ett jättespännande ämne, vore kul att få höra/läsa ditt tal :)

2012-04-12 | 17:45:51
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
anna säger:

Sv: KappAhl, tror det kostade 89:- eller något! Hoppas du hittar ett :D

2012-04-13 | 13:08:28
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback