Back in basic

Japp, efter några dagars äventyr i Gbg är jag nu åter hemma igen. Åkte ner i onsdags med pappa, hämtade Ellinor i stan och åkte till fina Majorna och kollade på en lägenhet. Den var så mysig och fin. Gammal stil och fint område, ja jättebra helt enkelt. Tyvärr fick jag inte den, då det var några fler som kollat innan mig. Anledningen vet jag inte, även om jag väldigt gärna skulle vilja det!
Sen skjutsade pappa oss till Ellinor i Biskopsgården. Jag måste säga att jag var lite halvskraj innan och har fortfarande varit det när vi varit ute på kväll/natt, men det var såå mycket finare än jag trodde. Och det området där hon bor var så välskött och fint, jättebra. Kul när vi sitter och äter frukost morgonen efter och läser i Metro: "Man knivmördad i Biskopsgården". Jaaaaaa! Roligt kände jag då. Nej fy.
På kvällen gick vi ut och åt på nåt mysigt ställe, så fort det finns stora "pluffsiga" kuddar och fåtöljer så blir det i min smak mysigt! Sen skulle vi till nåt ställe som hette Nefertiti, jättefint och mysigt ställe. (Oj, vad allt är "mysigt" hela tiden..) Vi irrade vi oss runt ett tag innan vi hittade det, men sen så! Det var 10 m kö när vi kom och de öppnade inte förrän 30 min senare, så vi och massa andra stod där ute i stormen och väntade på att få komma in. Timbuktu och Helt Off spelade också, super! Skön musik det där. Jag kan verkligen rekommendera det stället, kalas!
Nu måste jag springa iväg och hjälpa mamma med nåt på datorn! Sen blir det lite käk.
Får skriva mer senare istället. Har ju mer att berätta om Gbgvistelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback