Onsdag

Jag hann med både träning och stan med Issa igår, perfekt! Hittade dock inte det jag letade efter i stan, så jag får fortsätta idag. Ska försöka att hoppa träningen idag, min kropp sa ju ifrån häromdagen och jag känner mig fortfarande inte helt frisk, så det är nog bäst så. Sen kör vi torsdag och fredag igen!
Helgen är lite osäker just nu. Vet inte om jag ska åka hem till mor och far, eller stanna här. Men jag har inga direkt planer på nåt att göra här i Gbg, förutom att jag inte vill nåt hellre än att åka till Slottsskogen på fredagkväll. Det är 10-årsjubileum för Håkan! Åh, men har ingen att gå dit med. Min Håkan-kompanjon Sofia kunde ju inte..dumt. Vi får se hur det blir.
Igår när jag loggade in på fb blev jag så jäkla glad! Jag slängde ett snabbt öga på chattlistan och fick se att Ellinor var inne! Åh, det gjorde min dag <3. 6 dagar ska jag väl stå ut...
Nej, nu ska jag göra mig i ordning, mot stan. Dessutom skulle det bara vara fint väder nu på förmiddagen, så då är det ju roligare att göra stan då. :)
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback