Stressig vecka

Jag är lite orolig för hur följande vecka kommer bli. Egentligen, för att hinna och orka med allt som ska göras, så skulle jag behöva vara "ledig". Men samtidigt behöver jag pengarna just nu med allt som ska köpas och dessutom inför resan. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, men jag har redan ringt in och sagt att jag kan jobba i veckan, så ringer dom så får jag helt enkelt jobba. Isf får jag helt enkelt stressa sönder mig på kvällarna istället.
Om jag inte jobbar imorgon har jag fått bokat ett infomöte på AF, trist men tydligen obligatoriskt. Sen kanske det blir en snabbsväng till IKEA och Jysk. Säng ska kollas!

Jaja, tur att jag är utvilad efter påskhelgen och detta underbara väder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback